لوازم آرایشی مورد نیاز آرایش ساده برای دختران نوجوان
یک آرایش طبیعی و ساده، یک انتخاب خوب و جذاب برای دخترای نوجوان که میخواند برای اولین بار پایه و اصول آرایش و میکاپ رو بیاموزند هستش.
اما یک دختر نوجوان چه محصولات و لوازمی رو برای آرایش نیاز داره؟؟
در ادامه این مقاله از سایت لوازم آرایشی میکاپ شینهوا لیست کامل لوازم آرایشی مورد نیاز برای یک میکاپ ساده و نوجوان پسند رو بهتون معرفی میکنیم تا خرید بهتر و آسون تری داشته باشید.😉

لوازم آرایشی دخترانه نوجوان

قبل از هر چیزی بهتره بدونید که برای میکاپ یک دختر نوجوان اصلا نیاز به یک پک خیلی کامل از لوازم آرایشی نیست! معمولا دختران جوان و نوجوان پوست خوبی دارند و برای از بین بردن جوش دوران بلوغ فقط نیاز به گذر کمی زمان هستش بنابر این در صورتی که نحوه پاکسازی پوست رو یاد بگیرید و یک روتین پوستی ساده داشته باشید، پوستتون درخشان، نرم و لطیف میشه.

محصولات و لوازم آرایشی دخترانه نوجوان آنچنان پیچیده و متعدد نیست در واقع این تعداد محدود لوازم آرایشی برای شروع یادگیری یک میکاپ ساده و دخترانه، مناسب خواهد بود. در ادامه این مقاله به معرفی تعدادی از این لوازم آرایشی مناسب دختران نوجوان میپردازیم تا اگه هم خواستید با یک هدیه هیجان انگیز خوشحالشون کنید کارتون سخت نباشه😁

کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب برای سلامت پوست

 

کرم ضد آفتاب برای آرایش دختران نوجوان - لوازم آرایشی مورد نیاز آرایش ساده برای دختران نوجوان

یکی از اصلی ترین لوازم مورد نیاز برای یک میکاپ ساده، کرم ضد آقتاب هستش. توصیه میکنیم حتما از سنین نوجوانی، دختران را با خاصیت کرم های ضد آقتاب برای سلامتی پوست آشنا کنید و اگر خودتون یک دختر نوجوان هستید، باید بدونید که پایه و اساس هر آرایش کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب هست.

تفاوتی نداره پوست شما چرب باشه یا خشک یا معمولی یا مستعد جوش و آکنه، کرم مرطوب کننده پوستتون رو آبرسانی و مرطوب میکنه بنابر این توصیه میکنیم قبل از شروع آرایش اول صورتتون رو به خوبی یا ژل شستشو مناسب جنس پوستتون بشویید تا از هر گونه آلودگی پاک بشه.
پس از اون شما باید به پوستتون کرم مرطوب کننده مناسب جنس پوستتون رو بزنید. برای مثال اگه پوست شما خشک بود باید از کرم مرطوب کننده مناسب پوست خشک استفاده کنید و یا اگه پوستتون حساس و مستعد جوش و آکنه هست باید حتما از کرم مرطوب کننده مناسب پوست های حساس و جوش دار استفاده کنید در غیر این صورت ممکنه پوستتون به جای بهتر شدن بیشتر جوش بزنه یا چرب بشه.

دومین مرحله شروع آرایش، استفاده از کرم ضدآفتاب هست. کرم های ضدآفتاب از پوستتون در برابر اشعه های مضر خوشید و آلودگی و کثیفی هوا محافظت میکنه. بنابر این باید حتما قبل از اینکه از خونه خارج بشید به اندازه دو انگشت، کرم ضد آقتاب روی پوستتون بزنید. کرم ضد آقتاب از بروز لک و خشکی و کدر شدن پوستتون جلوگیری میکنه به همین خاطر استفاده ازش بسیار ضروریه و حتما بهتون توصیه میکنم از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

اوه! پیشنهاد شده این مطلبو بخونی »
آموزش آرایش ابرو حرفه ای در خانه + عکس

پنکیک برای میکاپ دخترانه

شاید متعجب بشید اگه بدونید در لیست کامل لوازم آرایشی مورد نیاز یک دختر نوجوان برای میکاپ ساده، معمولا کرم پودر جایی نداره! اگه شما نوجوان هستید بهتره از کرم پودر به خصوص کرم پودر سنگین با پوشانندگی بالا استفاده نکنید تا پوستتون آسیب نبینه و پوستتون سالم و شاداب باقی بمونه.😊

یکی از بهترین لوازم آرایشی که میتونید برای زیرسازی آرایش استفاده کنید استفاده از پنکیک هستش. پنکیک ها انواع مختلفی دارند که برای شروع یادگیری یک میکاپ ساده میتونند یک انتخاب خیلی مناسب باشند چون که پنکیک ها بافت سبک و پودری دارند و به پوست و بافت پوست آسیب نمیرسونند.

بی بی کرم و سی سی کرم به جای کرم پودر

اگه نمیخواید از پنکیک استفاده کنید میتونید بی بی کرم رو جایگزین استفاده از کرم پودر کنید. BB کرم ها بافت سبکی دارند و پوست رو نرم و لطیف میکنند. در واقع بی بی کرم ترکیبی از کرم پودر و کرم مرطوب کننده هستش و باعث یک دست شدن پوستتون میشه.

شما علاوه بر بی بی کرم یک انتخاب دیگه به نام CC کرم هم دارید. سی سی کرم، یک نوع کرم پودر بسیار سبک هستش و یک انتخاب خوب قرار گیری در لیست لوازم مورد نیاز برای آرایش ساده و دخترانه خواهد بود چرا که CC کم ترکیبی از کرم پودر، کرم مرطوب کننده و کرم ضدآفتاب هستش. بنابراین، این کرم سه کاره پوستتون رو نرم، زیبا و لطیف میکنه.🤗

کانسیلر برای اصلاح صورت

دیگه این روزا داشتن یک کانسیلر در کیف لوازم آرایش هر دختر نوجوانی بسیار اهمیت داره چرا که کانسیلر یک اصلاح کننده پوست صورت، سیاهی زیر چشم، جوش، پف زیر چشم و … هستش که اثر این موارد رو محو میکنه. شما میتونید مقدار کمی از کانسیلر رو زیر چشم ها و روی جوش بزنید و با یک بیوتی بلندر یا همون اسفتج مرطوب، کانسیلر رو محو کنید در این صورت پوستتون یک دست و زیباتر میشه. برای تهیه یک کانسیلر مناسب میتونید از بخش کانسیلر فروشگاه دیدن کنید.

اوه! پیشنهاد شده این مطلبو بخونی »
میکاپ چیست؟ انواع سبک های میکاپ روز دنیا

سایه چشم، لوازم آرایش مورد علاقه دختران نوجوان

یکی از لوازم آرایشی مورد علاقه اکثر دخترای نوجوان، پالت سایه چشم هستش. پالت سایه چشم میتونیه یک هدیه هیجان انگیز برای دختران نوجوان هم باشه😉

خیلی از دختران نوجوان به پالت سایه چشم رنگی رنگی علاقه دارند از این جهت شما میتونید از بخش سایه چشم فروشگاه لوازم آرایشی میکاپ شینهوا انواع سایه های چشم رو ببینید و به راحتی انتخاب و تهیه کنید.

خط چشم برای آرایش دختران نوجوان

 

خط چشم برای آرایش دختران نوجوان - لوازم آرایشی مورد نیاز آرایش ساده برای دختران نوجوان

از اونجایی که این گروه سنی از دختران، چهره ای زیبا دارند نباید با آرایش های غلیظ و زننده معصومیت رو از چهره دور و کم رنگ کنند. خط چشم یکی از فاکتور های مهم هر آرایشی هستش اما در آرایش مناسب دختران نوجوان بهتره بسیار باریک کشیده بشه و از طرف دیگه حفظ سلامت چشم و پوست اطراف چشم، بهتره سراغ خط چشم های با کیفیت برید. از دسته بندی خط چشم فروشگاه میکاپ شینهوا میتونید انواع خط چشم های مختلف رو ببینید و تهیه کنید.

ضمنا اگه بلد نیستید خط چشم بکشید یا دوستدارید توی خط چشم کشیدن حرفه ای بشید پیشنهاد میکنم حتما به مقاله ی آموزش کشیدن خط چشم حرفه ای دیدن کنید.

رژلب برای آرایش دختران نوجوان

در پک لوازم آرایشی دخترانه ، حتما یک رژلب جامد یا مایع قرار داره. خیلی از دخترا از همون دوران کودکی به رنگ های مختلف رژ لب مخصوصا رنگ قرمز 😅 علاقه مند بودن. از این جهت حتی خرید یک پک رژلب هم میتونه یک هدیه خیلی خوب برای خوشحال کردنشون هدیه مناسبی باشه.

بالم لب برای میکاپ ساده

این روزا خیلی از دختران جوان و نوجوان، به بالم لب علاقه زیادی دارند در سال های اخیر استفاده از بالم لب به جای استفاده از رژلب خیلی مورد توجه قرار گرفته و طرفدار پیدا کرده. یکی از انتخاب های که مناسب آرایش ساده برای دختران نوجوان هستش استفاده از بالم لب هستش که انواع بالم لب های فانتزی و خوشگل رو میتونید از دسته بندی بالم لب فروشگاه دیدن و تهیه کنید.

ریمل برای آرایش چشم

 

اوه! پیشنهاد شده این مطلبو بخونی »
کانتور صورت چیست؟ آموزش انواع کانتور صورت و کانتور بینی

ریمل زدن برای دختران نوجوان - لوازم آرایشی مورد نیاز آرایش ساده برای دختران نوجوان

از دیگر لوازم آرایش مورد علاقه دختران نوجوان ریمل برای آرایش چشم هستش. اگه یک دختر نوجوان هستین و به تازیگی میخواید اصول اولیه میکاپ رو یاد بگیرید بهتره با ویژگی های یک ریمل خوب و استاندارد آشنا بشید. یک ریمل خوب نباید زیر چشم بریزه و مژه ها رو به هم بچسبونه و روی مژه ها دونه دونه بشه.

یک ریمل خوب باید مژه ها رو بلند و پر پشت و پر حجم کنه و حالت طبیعی هم داشته باشه. شما میتونید از بخش ریمل چشم فروشگاه انواع ریمل های مختلف رو ببینید و با هم مقایسه و برسی کنید و یک ریمل خوب رو تهیه کنید.

پاک کردن آرایش

بعد از هر آرایش، اصلا نباید فراموش کنید که حتما باید محصولات پاک کننده آرایش به همراه داشته باشید. توصیه میکنیم از محصولاتی استفاده کنید که مناسب جنس پوشت صورتتون باشه مثلا اگه پوستتون مستعد جوش و آکنه هستش از پاک کننده آرایش مخصوص پوست های حساس استفاده کنید تا پوستتون بدتر جوش و آکنه نزنه و پوستتون نرم و شفاف بشه. حتما در نظر داشته باشید که پاک کننده خوبی تهیه کنید چون مهم هستش بعد از آرایش برای جلوگیری از آسیب دیدن پوستتون از مواد آرایشی، کاملا پوستتون به صورت عمقی تمیز بشه. از این رو میتونید از بخش محصولات پاک کننده صورت فروشگاه دیدن کنید تا یک پاک کننده آرایش مناسب پوست خودتون رو پیدا و تهیه کنید.

استند لوازم آرایشی راه حل شلوغی لوازم آرایشی

راستی شما بعد از تهیه محصولات آرایشی مخصوصا اگه از بهم ریختگی و شلوغی بدتون میاد نیازه که یک استند لوازم آرایشی مناسب هم داشته باشید تا خیلی خوشگل و شیک محصولات آرایشتون رو روی میز آرایشتون قرار بدین😉

فروشگاه لوازم آرایشی میکاپ شینهوا دارای تنوع خیلی زیادی از شیک ترین استند های آرایشی هستش که مطمعنم با دیدن تک تکشون به خوده آرایش کردن علاقه مند میشید!!!😂

امیدوارم از خوندن این مقاله خسته نشده باشید و براتون مفید بوده باشه و همینطور امیدوارم از تک تک لحظات زندگیتون لذت ببرید.💓